........
[O1] Kąt wtrysku + anomalia VAG-COM
Zwiń
X
-
[O1] Kąt wtrysku + anomalia VAG-COM
Witam,
Od momentu zakupu (październik 2010) szukam rozwiązania problemu związanego z trudnym odpalaniem auta gdy postoi długo. Mianowicie przy temp. ~0 st C trzeba było go pokręcić 2-3sekundy i załapywał. Na początku chwile nierówno pracował a później wchodził na 900 i było OK. Teraz przy -12stC grzeje go dwa razy (każde po jakieś 5s lub dłużej jak nie zgaśnie ikonka), pokręcę go raz, za drugim kręceniem złapie i to samo: pochodzi chwile nierówno i jest ok. Ale wystarczy że pochodzi parę sekund wyłączę go, i później pali z pierwszego.
Tak więc od dłuższego czasu szperałem na forum i:
1. Czujnik temp. wymieniony (zielony) - brak poprawy
2. Przekaźniki 103 i 109 wymienione - brak poprawy
3. Świece sprawdzone metodą "na żarówkę" - wszystkie OK żarówka świeciła mocno na każdej ze świec
4. Akumulator, kręci ok, nie był sprawdzany.
5. Depresator dolewam co tankowanie (zrobiłem już ok 3tyś)
6. Filtr zmieniony przy zakupie, jest co prawda mały pęcherzyk powietrza w połowie długości jasnego przewodu paliwowego od filtra do pompy
7. Kąt wtrysku i tu pojawia się moja anomalia - VAG 208.1PL
Kiedy VAG-COM jednocześnie wyświetla trzy bloki kąt wtrysku jest na granicy poprawnych wartości --> 45 wg (http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...1t+wtrysku+vag)
Ale kiedy wyświetlam tylko jeden blok to wskazania wynoszą 16....
Po zakupie miałem 17664, 17564 i 17569. Naprawiono co trzeba, błędy skasowałem na początku listopada. Zrobiłem 2tyś km, zrobiłem odczyt i 0 błędów.
Spotkał się ktoś z takim zachowaniem ?
-
-
Zamieszczone przez MaicroftJak masz grupe 000 to wlacz LOG i wtedy pojawi sie taki wykres. Wrzuc co tam pokarze.
Pytam ponieważ po krótkiej po jakiś 30 sekundach plik był pusty, tzn CSV zawierał nagłówki ale bez danych, nawet jak naciskałem "Znacznik".
Wybrałem tylko jeden blok (000), być może to jest przyczyną.
Komentarz
-
-
Maicroft miał zapewne na myśli TDi timing. Wchodzisz w grupe 000 basic settings klikasz TDi timing i pokazuje Ci się wykres. Robisz print screena i wklejasz na forum. Warunek silnik musi być pożądnie nagrzany, czyli od dłuższego czasu 90 st. na budzikuElegance
ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
-------------------------------------------
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Space99bo teraz po robocie rozrządu mi pokazuje w BS 0 (zero)
Wartosci 0 oraz 255 to skrajne wartosci i moga oznaczac przestawiony rozrzad (na kole pompy).VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bradleyTo rozrzad super zlozony - na flamaster chyba
ale nie trzeba daleko szukać bo miałem jakiś czas temu auto po wymianie rozrządu gdzie super mechanik (jak czyta to niech się nie odzywa) odczytywał poprawność ustawienia w 4 kanale :twisted: :lol:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Tak rozrząd na flamaster rozbierałem :> ustawiłem na znaki klawiature i GMP i zdejmowałem koło pompy bo o nią chodziło. Musiałem ją wyciągnąć (N108) więc pewnie na niej będzie przestawione choć też porobiłem sobie na niej znaki .
Wg mnie jeżeli wał ustawiłem w GMP i klawiature na znak to pewnie problem będzie na pompie.
wiem że to nie jest profesjonalnie ale nie mam blokad
Komentarz
-
-
Koledzy, mam pytanie, co może być powodem tego, że zapłon się opóźnia? Miałem ustawiony kąt wtrysku perfekcyjnie (na niebieskiej linii), po jakimś niecałym roku mam teraz w środku, pomiędzy czerwoną i niebieską. Na rozrządzie przejechane niecałe 80 tys. km. Czy już powinienem zmieniać rozrząd?
Komentarz
-
Komentarz